Aku tidak mengerti aku mahupun kamu

Mataku melihat dunia,

Mendengar deruan kata dan bicara,

Langkahku kian berlari mengejar mimpi yang nyata,

Lenggokanku deras mengikut rentak arus masa durjana,

.

Indah dunia berkedip mata, Indah syurga, menjadi halwa telinga,

Apakah yang aku sedari?

Apakah yang aku dengari? dan

Apakah yang aku lalui?

.

Falsafah hidupku telah ku temui,

Bila adanya kamu, ia bertukar misi,

Ia ada aku atau kamu, bukannya kami,

Falsafah menjadi ceritera  yg luput terganti,

.

Aku inginkan itu, aku impi kan ini,

Kamu mahukan itu, kamu katakan ini,

Aku hanya mampu mengangguk mengerti,

Namun, hati ku, bak ditetak tidak difahami,

.

Walau beribu kata yang kamu beri, Aku tetap tidak mahu mengerti,

 Selagi diri kamu tidak memahami, Aku akan pergi membawa diri,

Iya, memang senang caraku, Namun, lebih senang caramu,

Membiarkan aku terawangan mencari erti ketulusan,

Disaat kamu memenuhi ego tanpa belas kasihan,

.

Maaf aku bak angin yang sering berubah arah,

Sentiasa menjadikan kamu naik darah, Membuatkan kamu tidak tentu arah,

Biarpun begitu, ingatlah angin sentiasa disisi kamu,

Angin yang dingin menyamankan diri kamu,

Angin yang kuat bak taufan pula menghacurkan kamu,

Namun, angin tetap angin, sepertimana aku tetap aku,

.

Aku, lain dari dia,

Aku, bukannya dia,

Aku, adalah aku dan selamanya aku,

Namun, siapakah aku??

.

.

.

~aliaAzreen~

About Princess Mas

Hello Ladies... I'm just a normal person but I got high confident level. I can be elegant, sweet, cute and most of time is a weirdo. But do I care? NO!! Do u?? Embrace yourself & be YOU! Recently I've been totally in love with KIM HYUN JOONG.. yup2.. I know lots of ladies out there are willing to die for him (But Im not la). Every girls wish to be with him (Me too).. Since there's nothing in me so I wont put my hope so high, but I can be extraordinary when Im just ordinary girl.. Someday, in 3 years at least, when I finish studying, got my career and my own money plus can speak Korean fluently, I'll fly to KOREA to meet him!! (2011)....at the mean time, PLEASE dont have anyone else in yourlife k HYUN JOONG!! ^_^

Posted on July 29, 2012, in 2012~ hope shine on me, Motivations & Inspirations. Bookmark the permalink. 1 Comment.

Leave a Reply

